Özelleştirilmiş marka deneyimini teknoloji ile buluşturuyoruz.

Güçlü teknolojiler ile desteklenmiş markaların büyümesi 7 gün 24 saat sürmektedir. Markanızın anı yakalayan, güncel ve içerik açısından kullanışlı olması dijital platformlarda önemlidir. Marka için oluşturulan ekosistem, iletişim etkinliği faaliyetleri, tüketici ile olan iletişimin yönetimi ve kişiselleştirilmiş içerik için medya ve lokasyon verilerinin kullanımını güçlendirmek gerekir.

Bir markanın internet tecrübesi vermek istediği mesajın hızlı, kontrollü ve etkili yayılması için kullanılacak en iyi seçenektir. Bu sebepten dolayı Cirit Yazılım güçlü iletişim amaçları güden, araştırma öncelikli ve tüketici verilerine hakim içerikler oluşturur.

Uzmanlıklarımız

  • Responsive Web Tasarım
  • Kurumsal İçerik Yönetimi
  • Experience & Service Design
  • İçerik Stratejisi & Geliştirme
  • CRM & DMP Entegrasyonu
  • Marketing Otomasyonu
  • Servis & Destek Platformları
  • E-Ticaret
  • Video Dağıtım
  • Tekli Sign-On
  • Platform Ops, Maintenance & Support
  • Analytics, Measurement & Optimization
  • Security & Maintenance
  • DevOps Automation
  • Technical SEO

Ayrıca

  • Araştırma & Analiz
  • Marka İletişim Stratejisi
  • Entegre Kampanyalar
  • Çoklu-Kanal İçerik Geliştirme
  • Sosya Medya Kampanya Entegrasyonu
  • Video Prodükisyon
  • Medya Satın Alma

YAKLAŞIM

UÇTAN UCA
ÇÖZÜMLER

Cirit Yazılım tasarlamanın ve geliştirmenin ötesinde tüketicileri ve ölçülebilir şirket raporlarını harekete geçiren iletişim içerikleri sunuyoruz. WEB’e yönelik kapsamlı yaklaşımımız maksimum geri dönüş sağlamak için işbirliğini ön plana çıkarır. Benzersiz deneyimli tasarım anlayışımız kullanıcı deneyimini, görsel tasarımı, içerik stratejisini ve teknolojik yönetim panellerini bir araya getirir.

İçerik Stratejisi

İçerik stratejisi çalışmalarımız çıktığımız her bir yeni yolculuk için yeni bir iletişim yöntemi geliştirmeyi amaçlarken aynı zamanda her türlü deneyimin oluşturulması noktasında duygusal değişiklik sağlar. İçerik stratejileri içerik pazarlaması için yapı oluşturmaktadır. Kurulan bu yapıda markanın hangi söylemler ve hareketler ile hedef kitlesine hitap eden bir davranış sergileyeceği gibi özellikler yer alır. Bu sayede markanın yapısı ve hedef kitlenin ihtiyaçları ortaya çıkarılır.

Kullanıcı Deneyimi (UX)

Cirit Yazılım tarafından geliştirilen kullanıcı deneyimi çalışmalarının hedefi son kullanıcı ve hedef kitlenin mümkün olan en iyi kullanıcı deneyimini yaşamasını sağlamaktır. Kullanıcı deneyimi sadece bir yöntem süreci ile bitmez. Ürünün mükemmelliğini her aşamadan savunan ve projenin sonuna kadar süren bir dönem olarak önemli bir yere sahiptir.

Görsel Tasarım

Tasarım Cirit Yazılım’ın DNA’sında var. Projelerin her noktasında he tıklamasında her kelimesinde bu DNA’nın izlerinin yer almasını sağlıyoruz. Konu yaratıcı işlere geldiğinde denetim bir bütün hali ile düşünülmelidir. Bunun nedeni tasarımın sadece estetik anlayış üzerine kurgulanmamasıdır. Tasarım etkileyici bir hikaye anlatmanın en iyi yoludur. Görsel olarak, tematik olarak veya inaktif olarak herkese hitap edecek olan en önemli materyallerin bulunması ve bir araya getirilmesi zorunluluğu tasarımı oluşturur.

Teknoloji

Kullanıcı Deneyimi ile Görsel Tasarım arasındaki geniş boşluğu özgür yaratıcılık bağlarıyla dolduran teknoloji geliştirme bölümü aynı zamanda markayı yeni yüzyıla taşımanın en önemli yoludur.

Web UI
  • HTML 5
  • CSS / CSS 3
  • SCSS / SASS
  • Bootstrap
  • Compass (Sprites)
  • Bourbon
Web JS
  • JQuery
  • Prototype
  • UnderscoreJS
  • Backbone
  • Marionette
  • React
Server Side
  • .NET
  • C#
  • MVC
  • Ruby
  • Django
Database
  • T-SQL
  • MSSQL Server
  • MySQL
  • Oracle
  • PostgradeSQL
  • MongoDB
CDN
  • CloudFlare
  • Amazon CloudFront
  • Akamai
  • Limelight
  • Brightcove
  • Ooyala
CMS
  • WordPress
  • Drupal
  • Sitecore
  • Mezzanine
  • Umbraco
  • Alfresco
e-Commerce
  • Sanal Pos
  • BKM Ekspress
  • PayU / Iyzico / iPara
  • Mobil Ödeme
  • Google Merchant Center
  • Websphere
CRM / e-Mail / SMS
  • Salesforce
  • Microsoft Dynamics
  • Responsys
  • CritSend
  • NetGsm
Search
  • Google Search Console
  • ElasticSearch
  • Sitecore Search
  • Solution
Analytics
  • Google Analytics
  • Adobe Omniture
  • Alexa
  • Yandex Metrica
Identity Management
  • Facebook Connect
  • Twitter Connect
  • Google Sign-In
  • Gigya
  • Janrain
  • Okta
DevOps
  • Azure
  • Docker
  • AWS
  • Vagrant
  • Fabric
  • Salt Stack
  • Chef
  • Puppet

SÜREÇ

BAŞTAN SONA
ve ÖTESİNE

Cirit Yazılım olarak her markanın kendine has kültürüne ve ihtiyaçlarına yanıt verebilen, sektöre maksimum hız kazandırmaya yönelik disiplinler arası bir süreç kullanmaktayız. Son derece çevik ce tempolu bir iş akışı kullanarak marka deneyimlerini hızlı bir şekilde inşa edebiliyoruz. Bu inşanın sonrasında yapılan performans ölçümlerinin sonucunda markanın önceden tanımlanmış hedeflerine ulaşmak için nelere ihtiyaç duyduğunu saptayabiliyoruz.

Yapısal Tasarım

Ürün vizyonunun tanımlandığı ana tasarım sürecinde temel zorlukları çözen ve marka ile birlikte geliştirilen stratejik kavrayışlar belirlenir. Belirlenen stratejiler ürün vizyonun temelini oluşturur.

Ürün vizyonun köklerinde marka ihtiyaçları ile hedef kitle ihtiyaçları birbirine bağlanmaktadır. Bu aşamada var olan altyapı, teknoloji ve araştırma gücü karşılıklı olarak analiz edilerek elde edilen yeni bileşenlerin nasıl entegre edileceği tasarlanır. Elde edilen tüm bulguların sonucunda bütün projenin çizgisinde, amacına uygun ve maksimum verimle nasıl sürdürülebilir olacağına dair bir harita ortaya çıkmaktadır.

Stratejik veriler doğrultusunda ilk olarak yüksek seviyeli kullanıcılar araştırılır ve mimari bir plan yapılır. Hedef kitle ile markanın örtüştüğü içerik stratejisi geliştirilir ve son olarak tasarım çerçevesi ile beraber projeye özel WEB deneyimi oluşturulmuş olur.

Yol Haritası

Tasarım yolculuğu esnasında öğrenilenler yeniden değerlendirilir ve kullanıcı davranışları derinleştirilir. Kullanıcı ve marka değerlerini bu çalışma sonucunda ortaya çıkan verilere göre haritalandırırız. Elde edilen harita doğrultusunda önceliğe sahip olan toplam çalışma düzeyi belirlenir ve eş zamanlı bir çok disiplinden oluşan üretim süreci tamamlanana kadar ana proje planı ortaya çıkarılır.

Yapısal Tasarım

Bu süreçte oluşturulan haritada kullanıcı deneyimi en yüksek seviyeden itibaren markanın dijital ekosistemi doğrultusunda işlenmeye başlanır. Kullanıcının yoldan sapmamış bir tasarım içerisinde ilerlemesi sağlanır. Aynı zamanda sitenin içerik konseptleri, yeniden düzenlenmiş görselleri ve sunduğu deneyim geliştirilmeye başlanır. Bu elementler ise HTML/CSS tabanlı kullanıcı ara yüzü ile üretilir.

Entegrasyon & Kalite Kontrol

Son olarak bütün özellikleri bir araya getirerek tamamlanmış sürüm ortaya çıkarılır. Ortaya çıkan sonuç memnun edici ise bundan sonra kalite garantisi için belirlenmiş olan bir test planı başlar ve varsa hatalar temizlenir. Sitenin her türlü tarayıcıda sorunsuz bir şekilde çalışması kesinleştikten sonra web tasarım projesi hayata geçirilir.